80-tal

Madonna-filmen som jag såg nyss hette "Susan, var är du?". Madonna spelade Susan. Hon var inte huvudkaraktären, men hade en stor och viktigt roll i filmen. Jag tyckte att Madonna var helt okej som skådespelerska! Filmen är från -85 och jag gillar verkligen 80-talet. Jag tycker om kläderna, frisyrerna, ALLT! Det är som en härlig stil. Jag önskar ibland att jag levde under 80-talet, men kom fram till att då skulle jag bli tvungen att leva utan mobil och dator och det skulle jag nog inte klara av eftersom jag är beroende av att kunna prata med alla kompisarna. Speciellt viktigt är det ju när man inte kan träffa alla så ofta. Så ett liv utan mobil skulle inte fungera för mig, men lite 80-talsmode får gärna komma tillbaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0