Accentövning

Nu har vi ätit lunch och snart blir det Accentövning. Det var grymt längesen jag var med på en accentövning eftersom vi har haft lite sommarlov och har bara sjungit en gång under sommaren. Under OAS. Och då var jag i Grekland. Imorgon sjunger vi på Lillstrand klockan 11, så därför är det på tiden att vi övar nu. Men jag tror att det kommer att gå bra. Alla är ju så duktiga!  Men ibland är det lite jobbigt att vara körledare eftersom jag måste ha koll på allt och organisera och få allt till att funka. Fast samtidigt är det grymt kul! Och än så länge har vi bara två spelningar/medverkningar under hösten, så det kommer nog att bli rätt lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0