Åh, vad jag blir irriterad!

Idag har jag jobbat och det har gått bra. Har lagat mat, städat, osv. Problemet är att jag har blivit förkyld! Det är verkligen jättejobbigt! Men jag ska vara ledig imorgon och försöka bli frisk så att jag överlever resten av veckan. Ska ju jobba tisdag till söndag och det är ju en fördel om man är frisk då. Jag lyckas alltid bli sjuk när det inte passar! Fast i och för sig passar det ALDRIG att vara sjuk. Varför kan man inte vara frisk jämt? det skulle vara mycket enklare då! Och dessutom förstår jag inte varför jag blir sjuk så ofta för jag äter massvis med frukt och grönsaker och får i mig betydligt mer c-vitamin ä n jag behöver enligt ett diagram på levan. Men jaja, jag lever ju iaf, så varför klaga?


Ungefär så här ser jag ut nu, bara så ni vet! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0