Allergisk mot nässpray ;S

Har sett på "27 dresses" och den var väl helt okej! En lättsam film som passar bra att se på när man är sjuk och inte riktigt orkar tänka så mycket. Slutet var dock väldigt förutsägbart, men det brukar ju vara det på såna filmer. Helt klart sevärd!

När jag hade sett klart filmen gick jag å la mig och halvsov ett tag. Jag var till och med för trött för att skriva sms, och då förstår nog alla som känner mig att det är nåt som är fel! Jag brukar ju skriva sms typ jämt, haha.

När jag är förkyld är det jättesvårt att andas och det brukar man ju kunna lösa med nässpray. Men det funkar helt enkelt inte för mig. Jag är allergisk. Hur typiskt är det inte att vara allergisk mot nässpray?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0