En kväll med Jo :)

Under kvällen har jag varit med Johanna. Vi var ute och gick en sväng och hämtade en film hemma hos mig innan vi gick till henne. Där sjöng vi singstar med Jessika och Ann. Åh, vad jag älskar att sjunga! 80-tal är bäst, bara så att ni vet!
När vi hade sjungit såg vi på 27 dresses för dom hade aldrig sett den. Men den är bra! Jag tycker om såna där gulliga filmer. Man kan nästan alltid förutspå hur de slutar, men det gör inget. Romantiska komedier är alltid så söta ändå.

 (Bild från gårdagen)

 (På väg hem hittade vi en gammal gräsklippare! Haha^^)

 (Blev ju tvungen att prova "älskar, älskar inte" och det blev älskar! :D)

 (JAG ÄLSKAR DIG!!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0