En massa glass å fika!

Jobbet gick bra idag också. Det är faktiskt riktgit kul att jobba i kök! Och att jag jobbar med Ingrid och Johanna gör ju allt ännu roligare! Idag har vi lagat mat, bakat, städat osv. Vi har ätit en massa glass också! Det glasspaketet som vi hittade igår gick ju ut idag och Johanna hittade ett glasspaket som går ut imorgon så vi åt lite från det också. Det blir mycket glass å fika osv när man jobbar på lillstrand så det är tur att man inte har det som heltidsjobb året runt för då skulle man väl se ut som en ballong på 200 kilo. Haha, men för några dagar gör det ju inget alls.

När jag kom hem var mamma sugen på att fara ut och springa/gå så jag följde med henne ut en sväng och nu har vi nyss kommit in. Jag ska försöka lägga mig tidigt ikväll (haha, vilket skämt alltså, jag kommer adrig lyckas somna tidigt) eftersom jag jobbar tidigt imorgon. Men vi får väl se hur det blir :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0