En rolig historielektion

Jag har nyss haft världens roligaste lektion med Tommy Berg! Haha, vi ska tydligen läsa historia itllsammans med SP1 och NV1. Tyckte lite synd om dem idag för Tommy var helt flummig och ställde en massa konstiga frågor som de inte visste hur de skulle svara på. Och så försökte han prata engelska och tyska också. En del meningar innehöll både svenska, engelska och tyska. Och han var INTE bra på nåt annat språk än svenska. Vi skulle ha spelat in och lagt ut det på YouTube för det var grymt kul! Haha, jag trodde faktiskt inte att en historielektion med honom kunde vara så kul!

Kommentarer
Postat av: Ellen (;

Vad heter klippet på you tube då? xD

2008-08-27 @ 18:25:27
Postat av: Ellen (;

Jag bara skojjade xD läste fel ;)

2008-08-27 @ 18:29:12
Postat av: Rebecca

HAHA jag trodde inte Tommy kunde vara så rolig ;D



Jag får ju inte träffa nya sångläraren, men jag hoppas hon är bra i alla fall ! Och nä, det kan ju INTE bli värre än Tanja ><

2008-08-27 @ 19:09:17
URL: http://randomcurls.blogg.se/
Postat av: Hanna

"I would put a.. thing on the.. vadhetere.. boats.. to make it not sound so loud!" HAHA

2008-08-28 @ 18:29:08
Postat av: Cissi

"eeh, kvarter... öööh.. quarter!" Hahahaha

2008-08-28 @ 22:12:04
URL: http://benjamineriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0