En rolig kväll!

Nu har Linnea åkt hem, men vi har haft väldigt kul! Träffade en massa folk igår på OMG (som för övrigt var riktgt bra) och stod hela tiden i olika ringar och pratade. Vi kom fram till att det var en typisk tjejgrej. Man liksom står typ fem-åtta stycken i en ring istället för att sitta ner mittemot varandra och prata. Haha, vet inte riktigt varför det är så.
Simon pratade på OMG och han var jätteduktig! Jag skulle aldrig våga ställa mig upp inför alla och prata så som han gjorde så jag tycker verkligen att det var grymt bra gjort!

När mötet var slut och vi hade fikat och pratat med alla lite till var det dags att åka hem. Pappa kom och hämtade mig, Linnea, Sofia och Emmy och skjutsade oss till KP där vi inhandlade lite goda saker innan vi gick hem till mig. När vi hade suttit vid bordet och pratat ett tag (vi satt ner, vi stod inte i en ring den här gången, haha) kom Ingrid, Linnea, Ann, Josefina, Kågge, Erik, Oscar och Viktor och sen kom några fler killar också. Det var inte meningen att så många skulle komma, men det var faktiskt riktigt kul! Vi pratade och sen såg vi på en film, "Morgan Pålsson - världsreporter", den var lite lejd och inte riktgt min humor, men ändå helt okej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0