Fredag

Tänkte berätta lite om dagen och kvällen. På skolan hade vi ju friskvårdsdag och hade en tävling med olika stationer. Alla esteter var i ett lag och jag tyckte faktiskt att vi hade rätt bra samarbete. I alla fall de flesta av oss! Men det var kul i alla fall! Lite tjorvigt när vi fick höra olika från lärarna angående vad vi skulle göra, men det löste sig ju till slut. Vid en station skulle man ha två som var musikaliska. Det blev jag och Linus. Sen fick vi veta att vi skulle spela Guitar Hero och jag har aldrig spelat det förut. Ehm, haha. Och så sa nån att det är ungefär som att spela vanlig gitarr. Problemet är ju då att jag inte kan spela gitarr överhuvudtaget. Jag fick nå på 60%, vilket inte var så bra, men som tur var så är ju Linus BÄST på det så han träffade typ alla toner och fick 100%. Great! Jag måste öva på GH. Kanske borde skaffa det? Hmm.

När friskvårdsdagen var slut for jag och Johanna hem till mig och bakade en kladdkaka så att i skulle ha något gott att äta senare under kvällen och sedan kom Christoffer. Jag och Jo sjöng ett par låtar och jag spleade piano medan Christoffer lyssnade, haha. Sedan cyklade vi iväg till Okey och åt. Jag åt kycklingsallad, MUMS!

Efter middagen spelade vi badminton, sjöng singstar, kollade i H&M-katalogen (Åh, vad jag är sugen på att shoppa!) och såg på film. Vi hittade ingen bra film här hemma så vi for till OK och hyrde "På smällen". Den var rätt bra, men lite för dryg! Den var över två timmar lång, och hade kunnat kortas ner en aning. Men ändå helt okej, tycker jag!



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag spelade massor GH då jag kom hem ! ;D Blev så himla sugen. Du borde skaffa det, om än det är rätt dyrt. Eller så önskar du dig det i present eller så :o

2008-08-30 @ 15:51:51
URL: http://randomcurls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0