Ghost Whisperer

Jag har nyss kommit hem från Johanna. Vi har sett Ghost Whisperer och kollat in roliga grejer på datorn. Haha, very nice! Men GW är helt läskigt ju! Haha, jag måste sitta bakom en kudde typ jämt. Fast det beror kanske mest på att jag tror att det ska bli läskigt, men jag blir ändå inte rädd så ofta. Hmm, det där blev tjorvigt.
På lördag ska vi se Pearl Harbour! Jag har aldrig sett den så det är väl på tiden nu antar jag. Det var nå reklam för den på tv nu och det verkar vara en film som jag kan börja gråta till! 

Imorgon börjar jag halv ett så jag kan sova så länge jag vill. Haha, helt härligt. Och hela min familj är borta klockan åtta så jag kan spela HÖG musik och bara chilla!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ghost Whisperer! <3



Jag såg också Pearl Harbor-reklamen, den verkar bra :D Du får recsensera(?) den för mig sen så jag vet om jag ska se den eller inte ;P

2008-08-29 @ 11:11:58
URL: http://randomcurls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0