Godmorgon!

Nu har jag vaknat och sitter och äter frukost. Hade lite problem med att att ta mig ut på internet. Har ingen aning om varför. Tycker att det var lite skumt. Menmen, nu är jag här iaf! Dagens skoldag innehåller tre musiklektioner, varav en är 90 minuter, en 60 minuter och en 40 minuter. Måste prata med musiklärarna om när jag ska ha mina privata lektioner i sång, piano och bas. Hoppas att det går att få in på några bra ställen  i schemat, typ där jag har korta håltimmar. Vi får väl se om det går!
VI har även idrott och historia idag. Vi ska börja ha idrott tillsammans med NV-TE för vi är inte så stora klasser så det går att göra mer om vi är fler! Ska bli intressant! Jag vet dock inte om vi ska vara ute eller inne idag, men jag har packat kläder för båda så det spelar inte så stor roll. Men jag hoppas ändå att vi ska vara i sporthallen, för det är så kallt ute!


I'm a player ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0