Godmorgon!

Börjar jobba tidigt idag också. Lite jobbigt eftersom jag inte har sovit mer än sex timmar inatt och fyra timmar natten före det. Men jag är bra på att sova för lite, så jag brukar inte märka nån skillnad om jag sover tre eller åtta timmar.

Jag orkar inte lägga upp nå outfit-bilder nu. Det kanske kommer senare! Men jag har bara så enkla kläder när jag jobbar och i princip inga smycken och inget smink så det är nog inte världens roligaste att kolla på mina outfit-bilder just nu eftersom alla är rätt lika! Haha, hoppas att det blir intressantare sen!

Alla mina syskon är på lägret på Lillstrand just nu, så jag slipper dem på kvällarna. Visserligen träffar jag dem på dagarna eftersom jag lagar maten åt dem, men på kvällarna är det bara jag, mamma och pappa, vilket händer väldigt sällan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0