Har inte du någon stol?

Idag hade jag kunnat sova till tolv, men ändå vaknade jag strax före åtta! Det är som att jag har en väckarklocka i huvudet eftersom jag brukar vakna vid den här tiden. Nu sitter jag här och äter frukost. Jag älskar frukost! Haha :)

Vad ska man göra i fyra timmar då? Hmm. Jag borde verkligen städa! För några dagar sen behövde pappa en stol så han kom ner till mitt rum och kollade sig omkring.

P: Har inte du någon stol?
Jag: Eh, jaa?
(pekar på stolen)
P: Oj, jag såg den inte!

Anledningen till att stolen inte syntes var att den var begravd under ett berg med kläder. Och det berget hade jag lyckats få dit på bara två-tre dagar. Det är ju rätt duktigt gjort! Hur som helst så borde jag städa där nu. Men det jobbiga är att min garderob är helt full. Skulle väldigt gärna införskaffa en ny, STOR garderob! Men vi får väl se hur det blir med det.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Haha, visst vore det skönt med en sån garderob som man kan gå in i? Som är som ett rum nästan. Så himla mysigt ju :D

2008-08-29 @ 11:13:38
URL: http://randomcurls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0