Hur stor är chansen?

   Förlåt för dålig uppdatering här! Jag har inte hunnit skriva nåt idag. Imorse vaknade jag tidigt för att hinna cykla med Johanna, vilket vi aldrig gör nu eftersom vi börjar så olika tider. Så när hon skulle ha lektion for jag till gymmet och tränade. Och jag tappade mitt navelsmycke idag också! Hur stor är egentligen chansen? Jag har tappat mitt navelsmycke på löpbandet två gånger under en vecka, och förra året hände det inte en enda gång! Kanske får börja tejpa fast det, haha!
   Sen hade vi matte och jag tycker att våra mattelektioner har gått väldigt snabbt hittills! När alla börjar packa ihop sina grejer är jag förvånad över att lektionen är slut. Men det kanske är bra?
   Hade årets första sånglektion lektion idag. Jag har Sofia som sånglärare. Hon har varit ledare för Piteå Gospel! Hon är riktgit duktig. Jag tror att det kommer att bli jättebra att ha henne som lärare! Om jag hade tagit mig till Piteå en gång i veckan så skulle jag lätt vara med i Piteå Gospel! Det verkar ju vara grymt kul, och Linnea är ju med där ;)


  

Kommentarer
Postat av: Ellen (;

Jag har också sofia som sånglärare :D och hon är ju grym :)

2008-08-28 @ 17:18:49
Postat av: Rebecca

Men vad knasigt att du tappar navelsmycket bara sådär :o Hanna har ju tappat sitt också, ni har otur.



Jo, alltså jag vill ju gå på balen, men bara om jag har flickvän då. För annars blir jag så avundsjuk på alla som går där med sin pojk- eller flickvän. Det är som inte samma sak att gå med en vän, ju :P

2008-08-28 @ 17:46:05
URL: http://randomcurls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0