Ikea ;)

Idag har jag varit på ikea med mamma och erika! Det var kul! Vi var inne på ikea läääänge, precis som vi alltid är när mamma är med. Mamma vill alltid se ALLT, så det är ju inte så konstigt att det tar lite tid! Men eftersom pappa inte var med så köpte mamma inte upp hela stället idag! Det brukar bli mer när pappa kan betala, haha. Jag vet itne riktigt vad som köptes idag eftersom jag inte gick med mamma. (det orkar man inte eftersom det tar hur länge som helst för henne att gå två centimeter eftersom hon inte vill missa nåt). Medan mamma hann gå ett varv på ikea hann jag och erika gå tre, och så gick vi på stadium, intersport, apoteket, skopunkten och candyworld och ändå fick vi vänta på mamma!

Jag köpte en bokhylla, en kudde, örngott, två tröjor, en sportbag, bikini, vattenflaska, ansiktsvatten, ansiktskräm och tuggummin. (Och jag som skulle spara pengar! Jaja, jag får väl börja spara nån annan gång!)

Men usch så jobbigt det är att åka bil! Jag har alldeles för lätt för att få ont i huvudet när vi åker bil långt. Inte bra! Men det gick ändå rätt bra idag, mådde lite dåligt ett tag men då var vi nästan hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0