Jag är B

1. Vad passar bäst in på dig?
A.Ytlig, kräsen och tuff ;O
B. Glad, snäll och ganska hjälpsam.
C.Tyst, blyg och försöker smälta in..
D.Flummig, fnissig och jämt på språng!

(Båda passade typ lika bra ;P)


2. Hur klär du dig?
A.Kort kjol, tajt linne och klackskor.
B.Jeans, gullig t-shirt och ballerinaskor.
C.Jeans, grå tjocktröja och sneakers.
D.Mjukisbyxa, pastelltröja och foppatofflor!


3. Hur sminkar du dig? 
A.Tar på mig ALLT smink! Ju mer desto bättre ;)
B. Mascara, ögonskugga, roge och ibland eyeliner.
C. Sminkar mig inte, men om jag gör det så kanske läppglans..
D. Färgstark ögonskugga med riktigt rosa rouge!


4. Hur reagerar du på en komplimang om din tröja?
A. Säger: - Tack! Den kostade baaaara 1.500 kr!
B. Ler och tackar!
C. Blir pionröd och och säger tyst: - Nämen äsch...
D. Blir jätte glad och flummig.


5. Var är du på festen?
A. Dansar och raggar killar såklart raggar killar. (Haha ;P)
B. Dansar och tittar på lite.
C. Sittande i ett hörn och dricker cola.
D. Jag springer runt och försöker få alla att skratta åt mig!


6. Hur erfaren är du av killar?
A. Jag har dejtat minst halva stan..på en kväll!
B. Tja, några har man väll kapat av.. :)
C. Jag har aldrig haft en pojkvän, jag är alldeles för blyg..
D. Ett par, men de tycker jag är för flummig XD


7. Hur många vänner har du?
A. Alla älskar mig såklart!
B. Många, fast bara några rikigt nära.
C. Ett par, vågar inte riktigt ta kontakt med nya.
D. Har massa flömmiga vännishar!


8. Vad gör du på fritiden?
A. Festar!!!
B. Allt möjligt.
C. Sitter hemma vid TV:n eller datorn.
D. Är med vänner och hänger i centrum.


Resultat:
Flest A: Du är en riktig partybrud som älskar att stå i centrum. Försök lugna dig lite så att andra även kan komma i fokus ibland.
Flest B: Du gör lite som du tycker och är en bra vän, om än inte den mest populära. Fast du bryr dig inte så mk om det.
Flest C: Du är typ den blygaste på hela skolan ju! Försök komma med lite förslag och våga mera!
Flest D: Hehe, klassen flumish! Du är rolig att vara med och sprudlar av idéer. Men kom ihåg att det finns tillfällen då man bör vara seriös och inte skratta bort det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0