Jag liksom tycker om väskor. Okej?

Har städat lite bland mina väskor idag. Johanna "svimmade" när hon fick veta att jag hade 32 handväskor. Sedan hittade jag ett par till så jag har 34 stycken. Om jag nu inte har missat att räkna nån. Några ska jag sätta upp på vinden eftersom jag aldrig använder dom och dom bara tar en massa plats. Jag är dessutom väldigt sugen på att köpa en ny väska, men jag kanske ska vänta ett tag med det och anvnda dom jag redan har ett tag till. Fast det beror förstås på om jag hittar någon som jag bara MÅSTE köpa, vilket händer oftare än ni anar ;)


Så här stort är mitt hår när jag har låtit det självtorka. Haha, rätt hemskt faktiskt. (Är medvten om att jag ser väldigt risig ut, men det får man väl göra när man är sjuk?)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, nää;) fiiiiiint fluff :D

2008-08-13 @ 16:07:47
URL: http://joohannas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0