Kvällen

Jag, Johanna och Christoffer spelade spel, pratade och kollade i skolkatalogen. Mysigt! Vi spelade blokus och med andra ord. Det gick inte så bra för mig efterosom jag förlorade hela tiden, och sen när jag ville ha revansch så ville inte de spela nå mer. Men men, det kanske går bättre nån annan gång? Sedan pratade vi en massa om allt möjligt! Jag tycker om att prata, haha ;) Och så kollade vi i skolkatalogen och sa vem som var snyggaste killen och tjejen i varje klass. Rätt intressant faktiskt! Men jag längtar efter årets skolkatalog! Nån som vet när vi ska ta skolfotona?


Kommentarer
Postat av: Linnea

2008-09-01 @ 17:47:08
Postat av: Linnea

Jag hoppas då att jag var snyggaste i min klass! ;O

hahah

2008-09-01 @ 17:47:58
Postat av: Jessika

Bäst för er att jag var snyggast i BF1 ;) Haha :)

2008-09-01 @ 18:28:45
URL: http://jessiiika.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha, japp, Linnea och Jessika, ni är snyggast i era klasser :D <3

2008-09-01 @ 18:36:01
URL: http://emmakarlssooon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0