Madonna fyller 50!



Idag fyller Madonna 50! (Hon ser dock inte ut att vara äldre än 40 och hon klär sig som om hon vore 20, men ändå). Madonna har varit väldigt stor genom tiderna och hon har gjort många kända låtar. Hennes nya album är alltid anpassade efter vilken musik som är rätt just då och därför lyckas hon med sin karriär. Jag tycker att Madonna är bra på en massa olika sätt! Jag gillar henne helt enkelt.

Den första låten jag började lyssna på med Madonna var "Like a virgin". Jag gillar hennes gamla låtar bäst, men även de nyare (som "4 minutes" med Justin Timberlake) är bra! Hon har gjort 234 låtar under sin tid som sångerska, och fler lär det bli!

Ni kanske har märkt att kanal 5 har haft en dag med flera dokumentärer och filmer med Madonna under dagen? Jag har inte hunnit se något än, men ska se på en film som börjar nu. Har inte sett Madonna som skådespelerska så det ska bli intressant att se hur hon är på film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0