Parfymallergi.

Jag har städat i princip nonstop sen jag åt frukost imorse. Har rensat ut alla lådor och kastat allt som jag inte har något behov av att ha kvar (har kastat 6 kassar redan, det börjar bli fullt i soptunnan ute på gården nu!). Nu kan jag itne göra så mycket mer förrän min nya bokhylla är monterad (vilket jag avstår från att göra själv. Det finns anledningar till varför jag går estet och inte bygg!).


Det här är min bokhylla! Lite roligare än min gamla vita iaf.

Jag har hittat en massa gamla saker! Bland annat ritade linus och lina teckningar till mig när jag var på konfaläger för två år sen och så stod det bla "Till storasyster från lillebror, Jag saknar dig! Kom hem!". Haha, tyckte att det var rätt gulligt faktiskt!

Sen har jag fått nysa en hel del också! Jag lyckades tappa ut en parfym i mitt rum och jag är allergisk egentligen. Jag brukar alltid använda en massa parfym själv så det är få som vet att jag är allergisk, men så är det. Nu får mitt rum lukta gott iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0