Redo för nya utmaningar

Jag vaknade för ett tag sedan och kom på att det är sista dagen innan skolan börjar om. Man kan väl säga att jag har lite blandade känslor inför det. Samtidigt som det är jobbigt att vakna tidigt osv så kommer det ju att bli grymt kul att träffa alla kompisar och att återgå till vanliga rutiner. Och dessutom är det bara två år kvar innan jag flyttar ner till Umeå nu! Och två år går faktiskt snabbare än man tror. Det känns som att det är har varit en väldigt bra sommar ändå. Jag har hunnit med att göra mycket, har träffat mycket kompisar, rest, jobbat en massa och även hunnit ta det lugnt några dagar. Nu är jag redo att möta nya utmaningar i skolan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0