Sammanfattning av sommaren 2008

Sammanfattning sommaren 2008

gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr?
Mmm, jag var i grekland bland annat!

vilka länder besökte du?
Haha, grekland.

är det något du saknar sommaren 2008 som du vill ha sommaren 2009?
Den här sommaren har varit grymt bra och jag har svårt att tro att det kan bli bättre!

vilket datum från sommaren 2008 kommer du alltid att minnas?
Haha, vet inte!

största misstaget?
Har nog inte gjort några stora misstag! Bra va?

har du varit sjuk eller skadat dig?
Jaa, jag var förkyld så jag fick ta ledigt från jobbet å allt. Men annars har det varit rätt lugnt!

bästa köpet?
Pilatesboll och volumaster!

vad spenderade du mest pengar på?
Men typ kläder.. Som vanligt!

gjorde någonting dig riktigt glad?
Såklart :D

vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2008?

My oh my, do you believe in me, tycker om när du tar på mig, the wind beneath my wigs, viva forever och många många fler!

är du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?
Gladare såklart!

vad önskar du att du gjort mer?
Orkat ligga ute och sola mer. Ska göra det nästa år!


vad önskar du att du gjort mindre?
Faktiskt ingenting!


hur tillbringade du din midsommarafton?
Med en massa folk på lillstrand. Vi åt maaaat å spelade brännbol och hade kul! :D


blev du kär i sommar?
Ehm. Jag vet faktiskt itne!

hur många förhållanden?
Haha, inga i sommar, men jag skulle inte ha haft tid! Haha :)
 
favoritprogram?
Ghost whisperer. Kanske?

bästa boken du läste i sommar?
Våga flyga

största musikaliska upptäckten?
Att det finns en massa bra musik från 80-talet!

något du önskade och fick?
Att få världens bästa sommar!

något du önskade dig men inte fick?
Hmm. Inget jag kan komma på nu, men säkert!

vad gjorde du första dagen på sommarlovet?
Grillade med Chritoffer, Jessika, William och Miriam!

finns det något som skulle gjort din sommar bättre?
Mer sol och värme! Vädret sög i år!

hur skulle du beskriva din stil sommaren 2008?

Typ som vanligt? Haha :)


vad fick dig att må bra?
Mina underbara kompisar :D


de bästa nya människorna du träffade?
Har träffat flera nya människor och alla är bra på olika sätt! <3

sommarens besvikelse?
Vädret?

sommarens bästa?
Kompisar!

sommarens snällaste?
Johanna, Christoffer, Erik, Linnea <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0