Slingmedel i håret

Imorse cyklade jag iväg på en shoppingtur till konsum. Mina inköp var slingmedel, en hudkräm, Glamour-tidning och bröd till lunchen. Nu sitter jag här med slingmedel i håret och hoppas att slingorna ska bli bra den här gången. Det är lite jobbigt att göra slingor eftersom det tar så lång tid, och ibland märker jag inte ens någon skillnad. Men den här gången ska det bli bra! Med tiden har jag lärt mig att om man vill ha resultat ska man låta färgen sitta i längre än vad det står på förpackningen. Det sliter visserligen mer på håret, men färgen blir mycket bättre.


Så här het är jag med slinghätta på huvudet och en "städa sverige" plastsäck på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0