Städning av garderoben

Jag har varit jätteduktig idag och städat hela min garderob. Har kastat en hel del faktiskt. Hade en massa kläder som jag inte har haft på ett-två år som jag inte har velat slänga bort tidigare eftersom dom ser rätt okej ut och passar bra. Men eftersom jag inte använder dem så har jag nu kastat massor. Fast Erika och mamma kanske ville ha nåt utav det. Haha, Erika tycker om att sno mina gamla kläder och en del har hon sytt om så att de har blivit lite modernare. T.ex. ett par jeans som var onödigt vida som jag la undan för att satsa mer på stuprörsjeans. Själv skulle jag aldrig orka sy om kläder, jag köper hellre nytt!

När jag flyttar ska jag köpa en STOR garderob!


Walk-in closet. Ge mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0