The good girl

Under kvällen har jag varit med Johanna och vi har pratat, sjungit, sett på film, osv. Vi såg på The Good Girl med Jennifer Aniston. Jag gillar henne, men filmen var lite dryg. Det var en drama som handlade om att hon var otrogen mot sin man och hennes mans bästa kompis fick reda på det och tvingade henne att ligga med honom för att han inte skulle berätta det för hennes man. Så hon låg med tre olika killar på kort tid och sedan blev hon gravid. Hennes man var steril. Och ibland fick man se lite mer än vad man ville, haha.

Imorgon ska vi fara till stan och shoppa! Blir nog riktigt kul, men jag vet inte hur mycket pengar jag har på mitt kort eftersom jag inte vet när jag får min lön. Ska kolla upp det imorgon innan vi åker, så att jag vet ungefär hur mycket jag kan handla. Men det löser sig säkert!


Bloooondie! Dock lite suddig bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0