Vi ska ligga med varann, sluta upp att spela svår!

Det var kul i umeå :D Det fanns visserligen inte så jättemycket att göra, men vi gick på stan, kollade på fotboll, såg på film osv ^^ Tycker lite synd om christoffer eftersom han fick gå med mig på alla tjejaffärer haha ;P

Jag köpte lite kläder (såklart ;D), två linnen, två t-shirtar, en huvtjöja och ett par shorts ^^ Och så köpte jag lite smycken, hårgrejer, bodybutter (ett från the body shop som jag är SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ kär i ^^) ;) Köpte säkert nå mer också men det var allt jag kunde komma på just nu :)

För övrigt så åt vi en massa god mat (hotellfrukost, hur underbart är inte det?!? :D). En kväll var vi på droskan och åt ^^ det kostade över 200 kr men man fick äta hur mycket man ville och det var riktigt gott! och dagen efter det var vi på Balder och jag beställde kycklingfilé med ädelost utan ädelost ;) Smart smart ^^


Den här söta husvagnen körde vi förbi två gånger på väg till umeå ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0