Vill vara fri.



Tänkte berätta om vad jag drömde i natt (Jag VET, det finns typ inget tråkigare än att höra om andras drömmar, men ändå). Jag drömde att jag och en kompis som jag inte har umgåtts med på snart ett år (måste träffas snart ;O) skulle fara å åka tåg till övik för att vi skulle uppträda på nån scen, shoppa, osv. Vi delade kupé med två andra tjejer som vi inte kände och dom berättade att tåget skulle till hudiksvall och vi hade gått på fel tåg. När vi kom fram till det var vi nästan framme så vi tänkte att det var lika bra att stanna i hudiksvall istället. Vi fick bo hos de här två tjejerna som hade en lägenhet tillsammans trots att vi inte alls kände dem. VI hade nästan ingen packning och ingen som helst trygghet eftersom det var en helt främmande plats och jag kände inte ens min kompis speciellt bra eftersom vi inte umgåtts på väääldigt länge. Men ändå fanns den där känslan där. Känslan av att vara oberoende och fri. Liksom börja om på nytt och kunna vara precis den man vill vara. Kunna glömma allt annat helt enkelt. En ny start i livet. Det kanske är det jag behöver? Början om från början.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0