Vita pumps :)

Jag har fått ett par nya skor och en ny tröja! Skorna fick jag av mamma. Hon har använt dom en gång, på ett bröllop. Jag fick dom eftersom hon inte kunde gå i dom, haha. Det är ett par högklackade, vita pumps! Tröjan är pappas som han aldrig har använt! Den är svart, stor och mysig! Och det står "engströms" på den, men det gör inte så mycket! Haha :)


Så här ser skorna ut! Måste gå i dom hemma några gånger innan jag vågar ha dom ute för jag vet redan nu att jag kommer att få skavsår av dom. Mina fötter är ju helt omöjliga.


Snygg kombination? Haha, inte direkt. Har på mig den nya svarta tröjan och dom nya vita skorna tillsammans med ett par röda linnebyxor. Ni lär aldrig få se mig så igen, haha ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

najjs clothes! :D



svar: tack! (Nää, det har vi filmat med våran filmkamera, tror jag. Men på Anns film fanns det QLTV(kultv) eller nå.. och då var du med som programledare för nyheter eller nåt!)

2008-08-12 @ 16:20:03
URL: http://joohannas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0