Året som gått!

Nu har jag plockat ihop dina saker. Filmerna som du tog hit och vi skulle kolla på och tröjan som jag fick av dig. Nu ligger allt i en påse som du ska få sen när jag träffar dig nästa gång. Jag vill inte ha kvar grejer som påminner om det som var. Nu kommer ett nytt år och då ska jag inte älta det som varit, utan börja om från början liksom. This is the start of something new.

Jag vill tacka alla underbara människor som har gjort 2008 till ett av de bästa åren hittills. Alla som på ett eller annat sätt funnits med i mitt liv under året som har gått. Alla roliga stunder som vi har haft! Allt tråkigt som vi har gått igenom. Allting! Tack för att ni finns! Vill inte leva utan er! <3

 Det känns som att det här kommer att bli en rolig kväll! Vi ska umgås med Josefina, Kågge, Johanna, Julia, Samuel och Andreas! Äta god mat och kanske spela spel och så. Och sen efter tolv (eller vi kanske far före?) så ska vi fara å träffa en massa andra också. Roligt! ;D


Har året 2008 varit bra ? Japp! Sjukt bra!
Tror du 2009 kommer bli lika bra ? Jaa, det hoppas jag!
Har du fått nya vänner detta året ? Jaa! Alltid kul med nya vänner! Man kan aldrig få för många :)
Har du förlorat någon kompis detta året ? Nää, inte det :)
Har du några nyårslöften ? Joo, rätt många :) Läs på min nya blogg! (http://www.whenyoubelieveit.blogg.se/)
Kommer du hålla dom ? Jag hoppas det! En del kommer väl att bli lite svårare än andra, men förhoppningsvis ska det funka bra!
Vad kommer du sakna från 2008? Mycket! Typ Grekland! Ville inte fara utomlands när vi for dit, men nu är jag grymt sugen på sol och värme!
Nämn en positiv sak från 2008? Vännerna! Ni har betytt så otroligt mycket för mig i både glada och svåra stunder!
Nämn en negativ sak ?  Att jag inte har varit så fokuserad i skolan ;P Ska försöka skärpa mig!
Hur har det varit med kärleken ? Joo, men det har varit bra! Eller det har väl hunnit hända rätt mycket under det här året, och allt har kanske inte varit världens bästa. Men jag ångrar iaf ingenting :)
Vad tror du kommer bli positivt med 2009 ? Jag tror att mycket kommer att bli positivt med 2009! Vet inte riktigt vad än, men om jag fyller i en sån här lista nästa år kan ni ju kolla då ^^



Från och med imorgon skriver jag bara på min nya blogg: http://www.whenyoubelieveit.blogg.se/ så läs där istället :)


GOTT NYTT ÅR ALLIHOPA! :D

Kommentarer
Postat av: Tony "the pink lover" Isaksson

Gott nytt år :D ..kanske lite efter men än då x)(A)Kram

2009-01-02 @ 21:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0