Det går bättre

Den här dagen har gått bra. Har nästan inte gråtit nåt på hela dagen. Bara imorse. Sedan har jag varit för upptagen. Omgiven av vänner hela tiden <3.  Efter skolan for jag, Johanna och Christoffer till byn och jag köpte Linneas julklapp. (Min gullunge kommer hit imorgon och ska stanna hela helgen! Hon är söt :) ). Efter det for vi och åt på grillen med Cissi, Alica, Josefina, Ida och Samuel. Det var trevligt. Christoffer var bra på att misstolka det som jag sa, men det är ju så det brukar vara. Sedan gick jag och Johanna hem, det var grymt längesen eftersom vi aldrig börjar eller slutar samma tid på skolan.  Kom hem typ halv åtta. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, Har liksom ingen energi. Msn får blir bra tills vidare. Kanske finna någon rolig människa att prata med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0