Förkylning

Jag har börjat bli förkyld. Ont i halsen och lite i öronen. Min röst är helt kass. Jag är hes och det bara skär sig hela tiden. Men förhoppningsvis är jag frisk imorgon. Har en massa roligt planerat så jag har inte tid att vara sjuk. Ska äta en massa halstabletter och sånt. Sedan är det bara att hoppas på det bästa!

Jag och syskonen ska fara å shoppa på rean imorgon. Jag behöver nya kläder och hoppas att jag ska hitta nå snyggt till bra pris. Och sen på kvällen ska jag umgås med Rebecca och Hanna. Tycker synd om Cecilia som är sjuk. Krya på dig!

Imorgon far Christoffer till Thailand! Han är borta i tre veckor så jag kommer ju att sakna han en massa. Funderar på att följa med för jag vill också sola och bada! Tänk så brun man blir efter tre veckor i solen.. Men för min del blir det väl att satsa på den svenska sommaren som kommer, för jag har inte någon utlandsresa planerad under närmaste tiden.

Snart lämnar jag ut adressen till min nya blogg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0