Gråt inte över karlar

Nu är jag hemma igen! Det var roligt att vara i strömnäs. Idag gick vi till en koja vid sjön där vi grillade och drack varm choklad. Det är så mysigt!

Dock verkar det inte gå så bra med kärleken i våran familj. Nyss var alla tillsammans med någon, men nu har det barkat för alla. Det är tråkigt, men jag antar att det är sånt man får acceptera. Sånt är livet. Man överlever ju ändå. Idag sa Eivor: "Man ska sldrig gråta över karlar, för dom är inte värda det". Hmm. Det beror kanske på vilken karl det är?


Min syster är dock het!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha så söt! Minns när jag hade hon i gympa :)

2009-01-11 @ 23:53:48
URL: http://nystis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0