Jag är snyggare än Erik

Kom ju på att jag glömde att skriva om en del saker dom hände i stan igår. Vi var ju å såg på bio! High school musical 3! Kändes väldigt coolt. Dessutom var den med svenskt tal! Från början var det bara jag, Erik och Sanna i biosalongen men sen kom tre barn också dit. Men det var rätt kul ändå.

Sedan pratade vi med en alkis. Han kom fram till oss när vi satt inne på Smedjan. Han sa till Erik: "Ge mig cigaretter!!" Och när Erik sa att han inte hade nå cigaretter blev alkisen sur och försökte tvinga Erik att ge honom cigaretter ändå. Vi sa att vi inte rökte osv, men han bara fortsatte. Han verkade riktigt hotfull och knöt nävarna och sa att det var han som ägde stan och vi skulle ge honom cigaretter. Erik typ bara: "Förlåt", "Det var itne meningen!" och allt sånt trots att vi inte hade gjort något fel, men det var ju som ingen bra idé att göra honom mer irriterad så vi var snälla. Sen blev alkisen också lite snällare och sa till Erik att han såg jävligt bra ut men att jag var snyggare. Ägd Erik! ÄGD! ^^

Idag har jag varit med Johanna och Christoffer. Vi åt frukost/lunch på Café Storgatan och sedan gjorde vi lite ärenden på byn innan vi gick hem till Johanna. Jag fick min julklapp av henne! Bland annat ett spel som vi spelade! Det var jätteroligt! Man skulle svara på olika frågor med två svarsalternativ. Ibland skulle man gissa vad dom andra svarade och ibland skulle dom andra gissa vad man svarade och så. Tycker att det är kul med såna frågespel! 

Ikväll ska familjen ha myskväll och se på bingolottos uppesittarkväll. Det gör vi varje år! Och så äter vi ost och kex. Det är som en tradition. Och imorgon är det julafton. Jag har fortfarande ingen julstämning, men jag antar att den kommer ikväll. Hoppas i alla fall det!  

Kommentarer
Postat av: Rebecca

GOD JUL!

2008-12-23 @ 17:35:55
URL: http://randomcurls.blogg.se/
Postat av: Jessika

Men Emma! Angående din kommentar på min blogg, 10 kg är det inte 19 ;) haha! Men jo, jag kan visst gå ner 10 kg, eller rättare sagt jag ska! =)

2008-12-23 @ 18:04:30
URL: http://jessiiika.blogg.se/
Postat av: Cecilia och Benjamin

GOD JUL OCH ETT GOTT NYTT ÅR !! =D

2008-12-23 @ 22:15:43
URL: http://benjamineriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0