Jag klarar mig!

Det var roligt att Linnea var här! Det är alltid kul att träffa henne! Och hon var så himla gullig och hade med sig choklad till mig för att få mig på bättre humör! :)

Igår var vi med Erik och Christoffer. Vi såg på Titanic eftersom Erik och Linnea aldrig hade sett den. Erika såg slutet med oss när hon kom hem. Efter filmen grät alla och vi satt/låg i en hög och kramades. Mysigt med en gråt-och-kram-hög, haha. Bra att ha såna vänner!  

Idag sjöng jag, Linnea, Erika, Linus, Jasmine och Lina singstar. Det var roligt! Sedan började vi planera lite inför då vi ska spela in i studion. Jag och Linnea ska spela in, och jag och Erika. Det blir nog bra!

Linnea for vi tre och strax efter det for vi till våra kusiner i sikfors och åt middag å så. Har nyss kommit hem och har inga planer för kvällen. Blir väl att spela piano och så, skulle jag tro.

Angående hur jag mår så går det bättre och bättre. Men som någon sa (tror det var Linnea) så är det ju så att jag tog det så hårt för att det verkligen betydde mycket. Men det är väl bara att försöka ta sig igenom det här och gå vidare. Jag vet ju att det kommer att gå, även om det kanske tar ett tag. Det är svårt, det är hårt, det är jobbigt, det är tomt, men jag klarar mig.

Kommentarer
Postat av: Linnea

du är så stark som person så detta kommer du fixa utan problems:D älskar dig massor tack för att jag fick komma!=) <3

2008-12-23 @ 00:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0