Julafton

Igår var vi hemma och tog det lugnt och så kom morfar och Eivor hit och firade jul med oss. Vi brukar typ aldrig vara så lite folk på julafton, så det blev lite långtråkigt efter ett tag. Fast julafton är alltid kul! Morfar och Eivor fick prova sjunga singstar för första gången. Haha, det var... intressant! Sedan spelade vi kort osv. Och så åt vi såklart julmat, såg på kalle anka och öppnade julklappar! Jag fick typ en massa smågrejer i år eftersom jag inte hade önskat mig nå speciellt. Fick hårgrejer, smink, smycken, bodylotions, pyjamas, godis, pengar å så säkert nå mer. Minne som en guldfisk!

På kvällen såg vi på "Tomten är far till alla barnen". Jag har aldrig sett den förut! Men den var ju kul. På några år ska min jul också vara sådär. Jag ska bjuda alla mina ex och jag har förstås barn med alla och dom ska ta med sina nya fruar och deras barn och vi ska låtsas vara en stor lycklig familj. Hur låter det? Haha, gud så jobbigt!


Så här såg jag ut på julafton. Plattat hår och svart klänning! Suddig bild :P


Jag och Erika är fjortisar!


Julklappsutdelning!


Singstar!

Kommentarer
Postat av: Jessika

Så fin du var :) <3

2008-12-25 @ 14:19:32
URL: http://jessiiika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0