Levande

Jag känner mig levande igen. Känns bra! Dock är jag väldigt trött idag för det blev inte mycket sömn i natt. Kunde inte somna igår så jag läste i en evighet och sen skulle vi upp tidigt eftersom jag, pappa och Erika skulle sjunga, Det gick för övrigt gode bra att sjunga! Känner att jag är mindre och mindre nervös iaf. Ni anar inte vilken scenskräck jag har egentligen! Men idag var det inte nå mycket folk, så det var bara roligt!

Linnea kom för att lyssna när vi sjöng och sen for vi hem till mig. Vi spelade spel med Erika och Linus. Det var roligt! Sedan låg jag, Erika och Linnea i soffan i vardagsrummet och pratade om en massa. Typ... erfarenheter. Haha, grymt kul!

Vid tre for Linnea hem och vi for till våran farbror och hans fru. Vi åt en massa god mat och fika och allt möjligt! Sedan satt jag och Erika och pratade med Maria, Samuel och David. Vi pratade om allt möjligt. Samuel har utbildat sig till personlig tränare och jag tycker att han kan hjälpa mig, haha! Skulle behöva en personlig tränare. Synd att han bor i skellefteå, annars hade jag ju kanske lyckats bli vältränad? Och så pratade vi om lärare på skolan. Det var ju några år sen Maria gick gymnasiet, men vi har haft samma lärare i en del ämnen. Sedan provade vi deras massagestol! Grymt skönt! Ge mig? :)

Jag, Erika och Linus bestämde oss för att gå hem för vi tyckte att vi behövde lite frisk luft. Snart ska vi se på körslaget. Kanske Accent kan vara med? Haha, på typ tusen år?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0