Pyjamasdagen

Igår fick jag och Erika likadana pyjamaser av mormor. Det var typ en miljon år sedan vi hade likadana kläder! Så det var faktiskt lite roligt. Vi har haft på oss våra pyjamasbyxor hela dagen! Och linne och fleecejacka. Och så har vi hört på den osminkade looken. Och ofixat hår. Men det känns bra! Det är så det ska vara när man har jullov!

För övrigt har det inte hänt mycket idag. Jag, pappa och Erika var på efs och övade en stund. Vi ska sjunga där imorgon. Ska bli roligt! När jag kom hem kom Johanna och Christoffer. Vi sjöng singstar och då var Erika också med. Vi körde tre omgångar och bytte lag varje gång så att alla fick sjunga med alla. Sedan spelade vi det där spelet som jag fick av Johanna i julklapp! Det är grymt kul! Men en del frågor blir man bara äcklad av, haha.

Imorgon kommer Linnea! Hon ska lyssna på när vi sjunger och sen ska hon fara hem vid tre så jag hinner inte träffa henne så länge, men ett tag iaf. Sedan ska vi fara till min farbror och hans fru. Hela släkten på pappas sida ska dit och vi ska typ fira jul med dom. Det gör vi alltid på annandagen! Det är en rolig tradition!

På lördag ska jag, Erika och Linus fara till morfar och Eivors stuga. Det ska faktiskt bli rätt skönt! Vi är bara där över en natt. Längre skulle jag inte klara av att inte göra nånting ^^ Det är roligt att vara där, men jag brukar träffa kompisar nästan varje dag och då saknar man ju dom en massa! Får skriva en massa sms :)

Är dock väldigt sur på en person. Vem tror du att du är som frågar om jag vill vara KK med dig? Tror du verkligen att jag skulle göra nå sånt? Känns ju inte så himla aktuellt. Du kanske får inse att alla inte är lika desperata som du?!?


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vad fan är det för nå knäppa människor som existerar på vår jord? Stå på dig, Emma!

2008-12-26 @ 11:21:17
URL: http://randomcurls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0