Stan idag!

Idag har jag varit med Erik och Sanna i Luleå hela dagen. Vi for typ halv tio och kom nyss hem! Och vet ni? Jag har faktiskt kunnat ha roligt idag. Inte tänkt alltför mycket utan bara slappnat av och fokuserat på att ha roligt. Det är nog lättast när jag är med Erik. Varför vet jag inte. Kanske för att han är typ min tvilling. Nästan. Och idag fick han veta den enda hemligheten som jag har haft för honom.

Jag köpte inte så mycket idag. En parfym, en pocketbok och ett nytt navelsmycke. Och en massa mat och godis och sånt! Vi har varit sjukt onyttiga hela dagen! Men det är sånt som man inte ska tänka på under julen. Nyttig kan man vara en annan gång!

Det har bara gått en vecka och jag har redan fått TRE (mer eller mindre oanständiga) förslag från olika. Asså vad tror ni om mig egenligen? Det är ju knappast så att jag är desperat efter att starta något nytt eller annat som föreslagits. Jag behöver faktiskt tid! Lågt av er att ens tänka att jag skulle kunna vara intresserad. Det finns liksom ingen chans i världen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha :)



2008-12-27 @ 18:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0