Tack!

Tack tack tack TACK! Jag har världens bästa vänner. Tack för att ni ställer upp! Behöver verkligen er nu, för jag pallar liksom inte att gå igenom det här ensam. Jag bara bryter ihop hela tiden. Det går liksom inte bara att stänga av alla känslorna som kommer. Det är tur att jag har så underbara kompisar som hjälper mig att hålla mig sysselsatt, för jag behöver verkligen det så att jag slipper tänka. Så fort jag inte gör något utan bara slappnar av så brister allt.
IEEFEHUIHDOASDJOADJIAODJAODJAODJASODJOADJIOADJOAD.

Kommentarer
Postat av: Jessika

Vad är det som har hänt? :( Jag finns här för dig! Hoppas du vet det :) <3

2008-12-17 @ 12:05:04
URL: http://jessiiika.blogg.se/
Postat av: jasmine

det är bra att ha vänner som stöttar, verkligen! och jag hoppas att allt löser sig! du har mig också så du vet ;) kramis! <3

2008-12-18 @ 19:46:12
URL: http://jaaooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0