Tankar

Linnea är här! Nu är hon i duschen så jag passar på att skriva ett kort inlägg. Igår var vi på efs med en massa folk. Jag kände mig allmänt osocial. Visst, jag kan le och skratta ibland och så, men det känns liksom inte äkta för inombords finns tomheten och saknaden hela tiden och gör att jag inte kan vara glad på riktigt. Typ. Det är lite jobbigt att umgås med mycket folk samtidigt för jag orkar som inte göra så mycket. Sitter mest och kollar på vad alla andra gör och känner mig mentalt frånvarande. Men förhoppningsvis ska det gå bättre snart. Det är tur att jag har vännerna och familjerna som jag kan prata med och få en massa kramar av, för det behövs.

Ikväll blev vi bjudna till Julia. Några från gänget ska dit. Men jag orkar inte. Istället ska vi vara hemma och Christoffer kommer hit. Och Erik kommer nog också. Vi ska tvinga han.

Jag trodde faktiskt att jag skulle vara starkare än så här. Men jag är liksom helt förstörd. Jag brukar nästan alltid vara full av livsglädje, men den är nästan helt borta. Jag brukar alltid längta till julen och bli glad av tanken att det snart är julafton, men nu är jag typ helt likgiltig. Det känns som att tiden går hur sakta som helst.

Okej, inget mera depp nu. Ska försöka vara positiv istället. Får se hur det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0