Tjoooo!

Tjoohooo! Försöker att peppa mig själv och liksom vakna till lite. Men det känns som att det kommer att bli en bra dag idag! Jag har sovit bra i natt så jag är mer utvilad än jag brukar vara. Skönt. Idag kommer jag dock att ha fullt upp typ hela dagen. Men det gör inget! Det är bara roliga saker som ska göras.

Jag började med hemprovet igår. Shiieet vad svårt det var! Jag liksom bara skrev på en massa och hade som ingen aning om vad jag skrev. Tror att mina svar kommer att se typ likadana ut på alla frågor xP. Måste kolla igenom det där och försöka få till nå bra.

Vid nio for jag till Linus och var där ett tag innan jag for hem och sov. Mysigt! Dock rätt kallt att gå när det var över 20 minusgrader, men man piggnade då till i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0