Torsdag!

Imorse steg jag upp tidigt eftersom jag ändå inte kunde sova. Jag åkte med mamma när hon skulle till skolan åtta och så for jag och tränade i ett par timmar. Det var härligt! Lika bra att göra något vettigt när man inte kan sova. Och det gick faktiskt bra att springa idag. Jag sprang i en halvtimme och det gick jättebra. Var typ inte ens jobbigt. Det är såna gånger som man blir grymt peppad att fortsätta och pressa sig själv lite mer. Imorgon ska jag nog springa lite längre!

Sedan hade vi matte och efter det for vi till polarhotell och lussade. Det gick rätt bra. Första gången inför folk! Sedan fick vi fika, frukt och godis. När vi var klara där for jag och Rebecca och åt på Café Storgatan eftersom vi missade lunchen. Jag åt kycklingbaguette och det var gott! 

När jag kom hem vilade jag ett tag innan jag började plugga. Sen var jag med Linus! Men nu har han farit för han skulle se hockey. Och jag ska plugga. Och städa. VIlken rolig kväll jag har framför mig! Haha, men om jag hinner ska jag försöka ta ett bad sen också. Mina grejer från Panduro har kommit! Så jag kanske ska pyssla lite också. Om tiden räcker till! 

  
Tömde kameran och hittade dom här bilderna från i helgen. Haha, vi är liksom coolast ;)

Kommentarer
Postat av: Mi

Kikar in, Snygga kort=)

2008-12-07 @ 11:11:26
URL: http://sticka.blogg.se/
Postat av: Cissi

haha, mittenbilden var ju bara för skön, du typ ler och "eh, vad gör du?"

2008-12-09 @ 09:26:10
URL: http://benjamineriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0