Jul jul strålande jul!

Jag är klar med mitt hemprov och nu har jag äntligen skickat in det! Otroligt skönt för nu är det inget mer skolarbete som behöver göras!

Till veckan händer det mycket! Imorgon är det inte så mycket speciellt. Luciahockey på morgonen! Tror att det är skol if mot skidlinjen och det kan ju bli kul! På kvällen är det accentövning. Blir genrep inför julcaféet!
Tisdag är det friskvårdsdag med skolan och vi är några som ska fara till boden och bada å så. På kvällen är det konsert med brasset och så ska jag och några fler ställa i ordning bord och bänkar och allt inför julcaféet.
På onsdag är det jullunch med skolan, sedan musiktävling och så ska dom spela upp våran skiva. Direkt efter det blir det terminsuppspeling då alla kulturare och esteter ska spela upp sina instrument för varandra. På kvällen är det julcafé!
Tordag och fredag vet jag inte riktigt vad jag ska göra och det känns väldigt skönt att ha lite ledig tid och få lite julstämning innan lovet. Fast det är säkert något som jag ska göra som jag har glömt bort. Hmm.

Nu ska jag kolla igenom låten som jag kanske ska sjunga på terminsuppspelning. Jag har sänkt den från C till G. Det kommer nog att vara Gunnar eller Magnus som spelar och jag hoppas att dom kan transponera den medan dom spelar för jag har inte skrivit upp nå ackord, bara transponerat på min transponeringsknapp på pianot xD

Tömde nyss kameran så nu får ni se lite blandade bilder från senaste månaden!


Vi bakade pepparkakor och lussebullar! Gott, haha :)


Voicebox! A capella-gruppen som vi lyssnade på. Längst fram är bröderna Åkesson!


Lucia! Det här var innan kröningen i torsdags.


Tärnor i rummet där vi hade sångövningar.


Dessa flickor vakade jag med! Mycket roligt!


Vi skulle ta kort till ett julkort som mamma ska skicka till sina vänner, och då såg jag ut så här. Tyckte att det var kul att dekorera mitt ben med ett luciaband ^^


Så här blev det! Jag är tomte, Linus är lucia, Lina är stjärngosse (stjärnflicka^^) och Erika är allt möjligt!

Kommentarer
Postat av: Johanna

På torsdag vid sex-halv sju ska vi äta middag på Älvåkragrillen! :D

2008-12-15 @ 20:53:03
URL: http://joohannas.blogspot.com
Postat av: Johanna

Härliga bilder förresten! :)

2008-12-15 @ 20:53:40
URL: http://joohannas.blogspot.com
Postat av: Rebecca

Vad fina ni är! ^.^ (jag tror förresten jag ska slita av din systers hår och limma fast det på mitt huvud)

2008-12-16 @ 14:46:38
URL: http://randomcurls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0