Improviserad kaka :)

Jag bakade inte sommarkaka idag ;P när jag öppnade kylen för att spana in vad jag kunde baka av fanns det inga ägg och vad kan man baka utan ägg? typ inget! Eller chokladbollar, men eftersom jag inte hittade nå havregryn så var det ju lite svårt ;P Men pekka kom dit och fixade ägg så att jag kunde baka :D Jag gjorde en kardemummakaka utan kardemumma och satte i en halv dl kakao istället. Improvisation pga brist på kardemumma! Men jag tror att den blev god! den luktade iaf gott :D

Sitter ute i kvällssolen trots att det börjar bli kallt (har tagit på mig pappas fleecejacka för att hålla värmen) och alla insekterna älskar mig ;P Men nu ska jag nog gå in ^^ Hoppas på bra väder imorgon så att jag får många kunder och kan sitta ute och sola :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0