Umeå ;)

Igårkväll var jag med allt folket i storforsen och hade trevligt ;) Micke fyllde år så vi firade han ^^ Det var några, mestadels killar, som badade och hoppade och höll på och vi satt/låg och kollade på och pratade å så :) Lite senare blev alla myggor ett irriterande problem så vi snodde några norrmäns eld när dom for därifrån. Vi satt där ett tag och pratade, brottades, kramades och hade kul ^^ Känns som att jag inte har träffat dom på väääääldigt länge! Iaf några av dom! Så det var riktigt kul! :D

Idag har jag jobbat och en massa grejer i kiosken har tagit slut eftersom en massa ungar är på läger på lillstrand nu och alla köpte gode så mycket! Men då har jag något att göra och det är ju inte så dåligt ;) Det är dock lite jobbigt att vara trevlig och glad och ha en massa tålamod med alla som inte vet vad dom ska ha och måste fundera hur länge som helst när det är en massa folk i kö. Speciellt irriterande är det ju när man bara har sovit två timmar. (Don't ask!) Men inatt ska jag soooooova och vara pigg imorgon för då ska jag till UMEÅ! Yääääy! 

None

Kommentarer
Postat av: Johanna

svarar här angående det du skrev på min blogg :) okeej, men du ska ta namn/url och inte anonym;D

2008-08-03 @ 20:21:38
URL: http://joohannas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0