Jag är rädd för fiskar!

Jag ligger ute i solen och skriver :) riktigt härligt faktiskt! Jag har precis läst ut en bok, "Höga Förväntningar" som handlar om en tjej som älskar sin lägenhet ^^ det låter inte så kul, men denvar riktigt bra! Hennes pojkvän (som för övrigt är gift utan att hon vet om det) lyckades bita henne så hårt i örat när dom hade sex att hon fick fara till vetrinären och sy, haha ;P
Igår körde jag och erik moppe till ett jttemysigt ställe och badade :) när vi var mitt ute på sjön var det hur tyst som helst! Det är sällan man hör en sån tystnad! (insåg nu att man inte kan höra tystnad eftersom det är tyst, men ni fattar väl hur jag menar? haha ;P). Och det var betydligt klarare vatten än på lillstrand! Men det var väldigt tvärdjupt, men det går ju lättare att doppa sig då :) Och ännu lättare blir det när erik puttar i mig från bryggan! (Jag måste bli starkare så att det inte blir lika lätt att kasta mig i vattnet!). Men jag var faktiskt riktigt rädd för fiskarna! Jsg brukar aldrig vara det, men när vi stod stilla i vattnet och pratade kom en fisk och bet mig i tån! Jag började skrika och sprang upp på land och erik trodde nog att jag var knäpp (fast han är väl rätt van, haha^^).

På kvällen var jag hos johanna :) Bella, carro och camilla var där och vi såg film osv :) Trevlans! :D Jessika somnade i soffan, haha, men hon är ju rätt söt då hon sover ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0