Jag ser ut som martina ^^

Pdol var jättekul! :D Vi såg amanda jenssen, lite av håkan hellström, takida och lite blandat ^^ Kuligt var det då :D
Amanda Jenssen var bra live :D gillade itne henne förut men nu tyckte jag att hon var helt okej faktiskt! Bra på scen helt enkelt!

Under kvällen var det fler och fler som blev lite onyktra, men mest bara på en glad nivå, vilket är bra! :D Räät många killar som gick förbi oss under kvällen hälsade på oss och vinglade vidare, haha ;P men det var ett litet gäng på fem killar som kom fram och pratade med mig och linnea och sa att dom var frå uppsala (det lät som att dom var från luleå haha ^^) och så frågade vi varför dom kom upp ändå hit om dom var från uppsala. Dom sa att det aldrig hände nå där (men ofta ;P) och att det fanns mycket sötare tjejer här ;P

Jens/jerry/eller vad han då hette sa till mig: "Du ser ju ut som martina!"
Jag: "Haha, okej"
Jens: "Jaa! Å asså hon är jättesöt så du ska ta det som en komplimang!"
Jag: "Okej, tack"

Och en stor kille försökte ta mig i handen! Han var typ obehaglig, men han verkade snäll iaf ;P och jens/jerry kramade oss och ville träffa oss imorgon. Vi sa att det gick jättebra. Jag ska itne ens dit, men dom var antagligen för fulla för att komma ihåg oss ändå ;)




Linnea! <3



Amanda Jenssen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0