17 år :)

Idag fyllde 17! Jag känner mig såååå mycket äldre än igår ;) Eller så inte, men jag har haft en jättebra födelsedag iaf :D

Christoffer har varit här typ hela dagen :D Han fick hjälpa mig att stå ut med släkten, haha! Jag kan ju avslöja att jag har en del jobbiga släktingar, men idag var det helt okej iaf :) Världens sötaste Alva var med! Och snart har jag och christoffer 10 såna små underbara barn eftersom jag är gravid med tiolingar! (Nåt vi pratade om för ett par dagar sen när vi var å grillade på folkan, haha!)

På kvällen kom min snygging johanna hem! Hon har varit i seskarö på typ läger så jag hade ju inte träffat henne sen i torsdags :O sånt går verkligen inte för sig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0