Äntligen sommarlov!

Sista dagen på jobbet idag! Kändes riktigt härligt faktiskt! :D Vi har typ spolat av gräsklipparna och tvättat skorna, men annars har vi inte fått göra så mycket idag. Typ spelat kort, haha :) Jag kommer ju att sakna allt vårat spelande! Vi spelar ju hur mycket som helst varje dag eftersom vi har mycket längre raste än vi egentligen ska ha, men det är ju bara bra! ^^ Och jag kommer att sakna dom som jag har jobbat med! Vi hade ju helt kul ;)

Men nu är det sommarlov! Jag är ledig ända till början av augusti och det känns faktiskt riktigt skönt! :) Jag behöver verkligen få sova ut lite för man är inte så pigg när man vaknar kvart i sex varenda morgon. Men nu blir det ändring på det! Härligt! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0