Första dagen på sommarlovet och livet leker :D

En riktigt härlig dag! Solen skiner och det är första dagen på sommarlovet! Sitter ute och bloggar samtidigt som jag försöker få lite färg :)

Imorse var jag ute och gick. riktgt härligt! Jag måste komma igång mera med träningen igen, för jag har varit sjuk i ett par veckor nu och har därför blivit tvungen att ta det lugnt och det är sååå tråkigt. Jag blir ju typ rastlös, haha! :) Men nu börjar jag må bättre så nu ska jag börja träna igen :)

Sen körde jag moppe till konsum och köpte lite grejer inför kvällen :) Det kommer några hit och vi ska typ grilla å ha kul :D Härligt början på sommarlovet! Ojaaa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0